» Nice Price På Burger King «

Känner att jag har koll på det här med rubriker -.-'

Hej hej på er! ;) Har flummat sönder med Lousie idag skitkul hade vi! Vi IWarpade Taylor Lautner han kan verkligen det där med Doggy eyes XD Oj oj oj! Jag dör vi hade skit kul :3 Älskar Min lilla kossa som vi kallar varandra ^^

Skolan var piss off idag :e Började med tråkig matte >.<' Och sedan skridsko åkning, där min vänner dissade mig total :c </3, sedan hade vi usch lunch och sedan lunchrast. Då kände jag mig rätt nördig och åkte STJÄRTLAPP! 8D Jag fick utbrott på min stjärtlapp efterssom den inte fooonkade något bra alls :( Den gled inte! >.<' Men när jag använde Lousies gick det bättre men då var jag för sur på sjärtlapparna för att tycka det var kul >:C Efter rasten så åkte vi (elevråds styrelsen) för att handla saker som vi skulle ha till skolan. COOP FORUM inte bra det finns ingenting där ju! ._. Sedan tillbaka till skolan och har tråkigt..

Ja sedan hade man ju iallafall kul med Louise :D Och nu har jag tråkigt igen.. :/


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG