Skolan idag&igår' <3

Hej hej på er dagen idag söööög :e Igår var den lite roligare ^^

Idag var allt bara jobbigt och stimmigt och på lunchrasten skulle jag åka och hämta min flöjt för att jag och Emma W skulle prova hhur det gick att spela "Ljuset i advent" på våra flöjter. Pväg tillbaka till skolan låste sig framhjulet på cykeln och det vurpade med världens smäll. OME! Vad ont jag hade och har :c Ska panta det skrället! Det är inte värd att få leva :@

Anyway, jag började snyfta och tårarna ran det gjorde piss ont och jag hade fått hela cykeln över mig, där låg jag mitt ivägen. Jag blinkade ett par gånger och släoade upp mig och cykeln + flöjt på trottoaren med lite svårigheter. Där undersökte jag lite men jag hade mest ont på låret och jag hade inte lust att dra ner byxorna mitt vid en allmän väg speciellt itne när det är typ -5 grader ute.

 Jag kunde knappt stå men jag knölande mig upp på benen och ställde cykeln upp iallafall. Sedan satte jag mig ner igen och funderade hur jag skulle göra. Lyckligtvis hade jag mobilen i fickan så jag ringde mamma och hon kom... Resten är ointresant nåja..



Igår ; Det var egentligen bara en rolig sak.. Även om Gabriel nog inte tyckte det! xD Han sprang när vi körde ett fotbolls spel och drog si  i världens största vattenpöl! HAHAH! xD


Sedan ber jag om ursäkt för den dåliga uppdateringen och ber er titta in på min och Louises flum blogg ;] Där kommer alla våra flummiga video series presenteras :) http://rosaflummarna.blogg.se/

↳ 

sv. Det är ju ingen speciell kod utan den finns redan i kodmallarna du måste bara flytta den dit du vill ha den :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG