Gårdagen och dagen idag ;)

He.... Eller nej vi kör en kopia av Krilleboi

Cha cha alla bloggläsare ;) Idag har vi i elevråds styrelsen kört gärnet med Aktion Julklappen. Blev 41 paket då :3 Vi delade ut alla grjjer till varje klass då och nhoppas de slog in julklapparna för imorgon ska vi hämta dem! Jag fick en till ekorre idag (A) <3 Louise med ;) De andra 30 efterblivna kårrarna fick dagisbarnen x) Martin och jag fixade det ;P Hoppas de småttingarna blir glada x)

And this made my day HAHAHA! ; När Martin och jag skulle gå till dagiset för att fråga om de ville ha kårrarna så kom 1:orna (bara killarna i ettan) i korridoren påväg till gymnastiken. Då var det en liten kille som sa "Hejsan min söta dam" när jag gick förbi honom! HAHAH! Jag bara sprang till avskilje dörren och kastade mig bakom den och började asgarva! x) Martin frågade skitlänge vad det var som hände men jag kunde inte prata jag skrattade så mycket. Men tuillslut lyckades jag klämma fram vad han sa och vi garvade ännu mera XD

Så idag har vi, som lollo kalalr det, "skolkat" från lektionerna igen p.g.a våra Elevrådsuppdrag. Och när vi kom tillbaka var det matte och Lucas var sååååå stolt över att han var före oss i matten. På ca 10 minuter hade jag jobbat om honom då blev han sur ;> Jag är mattesnille! *not* ._.


Igår så var vi alltså (kl 12:15) och handlade grejjer till Aktion Julklappen. På ICA vi total lensade deras grejjer (A) Det blev 41 paket av 5070:- som vi samlat in i skolan (En familj + vänner & arbetskamrater samlade in  900:- ELOGE TILL DEM!). Men vi fick ca 700:- över och vi var i ICA/skolan i 1 timme längre än vad vi skulle ^w^ Vi slutade 14:10 och kom tillbaka ca 15:07 och jag kom nog inte hem för'ns 15:20 för jag och Jesper lade in alla saker vi införskaffat.

Sedan kommer våra paket hamna i Moldavien, Ukraina, Gorgien eller Rumänien till fattiga barnhem ;) Hoppas de blir glada för våra presenter :3

Allt de här får 1 barn:

Anteckningsbok
Blyertspenna
sudd
färgpennor
målarbok/ritblock
tvål
tandkräm
tandborste
tablettask
pennvässare
vykort med något typsikt svenskt eller liknande
Julhälsning från oss.
Gosedjurs ekorre

Jag tror det var allt. Kanske missade något ;P


Just nu har jag kommit hem och ätit mellis ska plocka ut saker ur rummet då jag ska tapetsera om! Ska nog lyssna på habradio KNARK! Och funderar på att göra min första hiss och diss sedan ;) Måste sela flöjt och göra läxor med. Sjunga lucia sång :c Låter förjäkligt XD

Behöver nya egopics... Ska nog fixa dt med sedan kanske.

Mys att sola i fint höstväder.. vilket det inte är nu grå himmel. Håller Karlskoga på att bli Forks? *hoppas, hoppas, hoppas*

AJA PUSS eller KRAM PÅ ER ;P


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG