Min första HISSAR OCH DISSAR! :D

Nej nu ska vi minsann ha hissar och dissar! Det är på tiden och det ser ju så kul ut när alla andra har gjort det ^^


Nu är det ingen speciell ordning alla saker dissar eller hissar jag. Så det är inte detr här dissar jag mest eller det här hissar jag mest.



• New Moon filmen! Den var skitbra! :D

• Depends lösnaglar, så himla söta och snygga! ;)

• Kommentarer, jag älskar't kommentarer är underbart! :D

• Mysbyxor, finns det något mysigare och bekvämare? <3

• Mina kodnings erfarenheter, äntligen börjar jag lära mig det här ;)

• Adidas Tropical Passion parfym, luktar super! (Y)

• New Moon soundtracket, super bra låt val och passade jätte bra till filmen!

• 24 november, bara 1 månad kvar till julafton! ;)

• Proviva; Smakar super gott (A) 

• Namn insamlingen för de som vill att Stephenie ska göra kalrt Midnight Sun! SKRIV PÅ; http://www.savemidnightsun.com/petition.aspx

• Mina älskade slitna tennisskor! Det är äkta kärlek :'') <3

• Dammsugare (punchrullar) supper smask ;P <3




• Omtapetsering; stressigt att städa ut rummet på 1 vecka, beslutsångest till tapetval, urk tapeter, tvångs omtapetsering.

• Stress överhuvudtaget!

• Städning; USCH USCH USCH! ;C

• Idioterna som lade ut massa delar av Midnight Sun på nätet som fick Steph att tappa sugen till att skriva klart den! :@

• Mobbning; Det suger, stackars ungar som blir nedtryckta och förnedrade :c

• PAPARAZZIS! Finns det något värre?! LEAVE THE FAMOUS PEOPLE AND ALL THE OTHER ALOOOOONE! :@

• Mord :C

• Laggande datorer, man får ju damper på det >:c

• Ovanan "bita på naglarna" ; Det är vidrigt D: Tänk allt skit under naglarna?! EUW! Och man får ju aldrig längre naglar om man biter ner dem... :C Ingen bra ovana, har den också för den delen.

• Tandläkare och sjukhus; FOBI FOBI FOBIIIIIIIIIII! Ó.Ò Läskiga perssoner D:

• Spindlar och maskar och ormar; SNUSK ALLT IHOP och läskigare än jag vet inte vad D;

• Jacob Black i The Twilight Saga; Dumma Bella snattare >:c



OKEJ OKEJ! Nu får det räcka TwT' Jag spammar snart över XD

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG