New Moon premiären!

Har jag skrivit att jag var på bion iallafall nu? Kanske inte.. Men det var jag!

New Moon sänktes ju till 11års gräns runt 12:00 igår! Så jag blev överlycklig när jag kom hem från skolan och såg det! Nu var det inga tvivel om att jag SKULLE få se New Moon!

Jag var så ivrig att jag nästan studsade omkring hemma innan jag skulle åka till stallet trots att det var ungefär 9timmar kvar tills jag skulle få se den. På ridningen gick det inget vidare.. Fick en riktig muppig Prins :c

Anyway, när jag kom hem var det ju meningen att jag skulle duscha och gå och lägga mig och vila istället för att sitta och vänta tills vi skulle iväg. Men vem kan sova när man ska på New Moon? XD Inte jag! Så jag var vaken hela tiden ;)

Tillslut var det dags att göra sig i ordning så jag sminkade mig och valde kläder sedan bar det av till Erika och hämta henne sedan till Örebro!


Här står vi utanför bio salongen hyper nöjda! Och jag helt galen av längtan för att få komma in!

Tillslut fick vi komma in och vi satt längst fram! Jag studsade i biostolen och proppade i mig popcorn i ren upphetsning medans reklamen rullade på medans allt folk skulle fylla salen. När sedan Summit och Nordisk  film signaturerna kom sa jag "Nu börjar den! OMG OMG OMG!" kanske lite högt i salongen XD Men det verkade itne vara någon som brydde sig.

Den började med förcitatet och en scen ur Volterra delen. Sedan började sjäklva "filmen" med Bellas dröm om att hon träffade "mormor" och sedan kom Charlie och uppvaktade henne med presenterna.

FILMEN VAR HELT UNDERBAR! Och hade mer humor än i Twilight jag skrattade flera gånger men grät också! Ska nog boka biljetter till den igen.

Min biljett:



Och Popcon skålarna var ju snyggast! Dem kommer jag sätta upp på väggen ;D


Beklagar dåligt ljus ;)
↳ 

mysig höstbild på headern :D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG