Göteborg!

Sitter här en väldig snabbis vid hotellets dator! Nu har vi kiommit eller vi kom igår till Göteborg. Innan var vi på Gekås Ullred. vi handlade en massa saker men ändå är det grejjor vi glömt! Man skulle behöva vara där två dagar. Jag träffade också Jonna där, fast det var ju väntat (;

Nu ska jag sminka mig o.s.v med mitt nya smink jag köpte på Ullared. Det var puder, foudtation och kajal, ögonskugga. Ska ta bilder på allt jag köpt och lägga upp här sedan. Men det blir när jag kommer hem. För jag handlar kanske mer i Göteborg? :)

Hotellet är litet och mysigt, lugnt och så skönt att bo här faktist.

Men ni ser jag han blogga iallafall? :D Men iallafall, i kväll ska vi på Walking with dinosaurs. Heheh. Det är lite fail med Dinosaurierna. Det är människor i stora dräkter x'D Det ser lite dumt ut :3 Hur vet jag det kan man fråga sig? Jo jag hittade en bild när "T-rex" hade smitit från Scandinavium och då ser man Herr longkalsong på bilden ^_^

Hoppas ni har det bra alla bloggläsare. Kram vi ses :D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG