Är så sjukt flum att jag måste göra detta

Jag är så underbart dampigt glad och flummig att jag MÅSTE göra detta måste få känna mig lite oseriöst. Jag sitter liksom coh fnittrar åt allt möjligt. ÄR SÅ J*VLA LYCKLIG! Och abra väntar på att Adam ska ringa så jag kan var glad när ajg pratar med honom. Sist var jag ledsen av ångest o.s.v. Men det ordnade sig som vanligt efter att ha pratat med honom.



Markera med fet text på allt du är just nu

Just nu är du...
- upprörd
- överkär
- tvärsöt
- ful
- snyggast på jorden
- Glad
- Happyface
- pannkakssugen
- hungrig
- partysugen

Just nu hatar du...
- kompisar
- kärlek
- din mamma
- din pappa
- din mormor & morfar
- din farmor & farfar
- vänskap
- ostbågar
- grillchips
- marshmallows
- åsnor
- katter och hundar

Just nu älskar du...
- pinoccio filmen 
- datorn
- hamstrar och möss i mängder på ditt golv
- halsband
- näckrosor
- En Kille/tjej
- svarta katter
- troll
- fläsk
- att vara tjock
- att vara anorektiker
- utomjordingar
- rött
- hjärtan i mängder
- kärlek
- hat
- vänskap

Just nu vill du bara...
- knivhugga någon
- äta lasagne
- köra upp en dildo i röven på nån
- äta
- klappa en kossa
- älska med en älg
- betyda något för någon
- vara kändis
- ha tusentals miljarder pengar
- ha ett liv 
- ha en orm
- ta ditt liv
- skära upp dina handleder och dö

Just nu känns ditt liv som...
- en riktig katastrof
- att vara i himlen
- en pannkaksmet
- ett höghus
- en disaster gånger två
- ett ganska okej liv trots allt.
- soppa
- att du är en ärta i havet
- att du bara skulle vilja dö
- att du vill leva hur länge som helst

Just nu händer följande...
- du är på stan
- sitter vid datorn
- tänker på en kille /tjej
- äter
- tänker på att man ska bli yrkesmördare
- lyssnar på musik
- pratar i telefon
- smsar

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG