Gästbloggar 10-13 augusti

Jag kommer även gästblogga på 2 bloggar från den 10-13 augusti. Det blir på Jonnas och Louises blogg. De är ju på ridläger båda två så jag rekomenderar er att titta in där också! :D

Ni kommer kunna läsa om vad som händer på deras ridläger och även så kommer jag skriva lite. På Jonnas är det mer flummigt skrivande då det är hennes stil på bloggen (och jag har ju en flummig sida, så den släpper jag lös på Jonnas blogg) och en  seriösare verision hos Louise precis som här. Även om jag blandar båda mina personligheter. Iaf så ska jag vara mig SJÄLV när jag bloggar på båda såklart ;)

Klicka på bilderna för att komma till bloggarna!


Observera att på jonnas blogg behöver man få ett "konto" som man loggar in med för att läsa, detta pågrund av  en händelse med hennes gamla blogg som är lite creepy. Så ni skickas till deras familjs hemsida för där finns det information om hur man får ett sådant konto :)

Jonna Tarakkamäki

louisejern



↳ 

hello :) är allt bra med dig idag sötis?

kram


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG