Gästbloggning av Adam? YEYE!

Sådär.. Nu gästbloggar jag, Adam Cederlund, känd som linneas pojkvän.
Jag är 13 år och bonde, typ helt vanlig kille? Okej, kanske inte helt vanlig, vem vill vara det? Alla är ovanliga, annars hade man som en människa inte varit speciell, eller hur? :)
Bild på mig (Som ni säkert redan sett):

Okej, slut med fjanteri.

Hade tänkt mig att slänga in ett inlägg om dan, eller kanske fler? ;)
Men ska hålla mig lite lågt, älsklingen kanske inte vill att jag förstör hennes blogg, eller hur?

Hon är iallafall och göder sig lite på gotland, hör av henne rätt ofta iallafall, men hon har väldigt dålig täckning, så kan knappt ringa, men har hänt iallafall, ofc.
Sist jag hörde av henne var hon i stallet, hade nyss ridit och jobbade inne i något stall någonstans på gotland.
Och hon vantrivdes första dagen, men som jag sa till henne skulle det bli bra, och det blev det?
(Du får rätta mig fall jag har fel, Linnéa)
Jag önskar såklart att jag kunnat vara med henne, hon är bara så underbar på alla sätt och vis.
Kanske har tagit lite för mycket tid av henne i sommar, hon har knappt kunnat vara med sina kompisar, förlåt Jonna, Pirr, Lollo, Carro och vad ni nu alla heter, var inte meningen att sno henne, det var hennes eget val.
Och som jag tror, så är hon väl på väg att gå och lägga sig nu... Antar jag iallafall? Jag blir dock uppe ett tag till.

Så, nu har vi uppdaterat lite! Det gillas, va?

//Adam

Mammis
↳ 

Eftersom inte Nea trots nyårslöfte inte gett mig sin bloggadress så hittade jag den själv på foton =)) Så har lite härliga bilder och kommentarer att kika på =)

även om detta är ett år sent så var det kul att läsa Adams gästbloggning .

Även om han snodde LInnéa för alla kompisarna så fick jag ju ha en extra som kan man ju säga en hel massa. Var himla mysigt och en del skavsår i örona hade jag nog... VAR VAR SILVERTEJPEN NÄR JAG BÄST BEHÖVDE DEN!!! o då inte för att plåstra om skavsåren utan för att tejpa tyst på denna Säfflebos mun =)

Hör han fortfarande i Pontus och även ibland i Linnéas rum via skype.

Kram på er mina goá barn o även till Adam som jag fick låna en sommar lite drygt =) O visst hade vi det bra på Gotland såg ju i princip varenda kvadrat millimeter ovan o under mark på ett par dagar FNIZZZ


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG