Kissie fail.

Såg en kissie fail nu igen. Nu har jag aldrig dömt henne för hur hon redigerar sin kropp. Det är bara att se att så vill hon ha det okej. Move on liksom.

Men nu! Jag kommer så väl ihåg när ajg tittade på en av hennes videobloggar där hon blekte tänderna med någon grej som hon först kokade i grytan så den skulle forma sig när man bet i den. Och närm de sedan svalnat om man blev nöjd med formen så skulle man lägga i bleknings medlet i de formerna. (Btw hon var fortfarande blondin då) Och nu! Har hon skrivit på bloggen (den röda inramningen är det jag syftar på) :


*klickbar!*

Den här länken tar dig även till orginal storlek: https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1432810/images/2010/kissiefailr_104495074.jpg


Ja hon har skrivit att hon aldrig blekt tänderna! Och jo det har hon. Om jag orkar gå igenom arkivet så ska jag leta upp videon! :o

EDIT!

Hon har alltså blekt tänderna!

Hittade videosarna! :)
hon visar precis hur man gör! En video hur man gör och en där hon testar för första gången.

HUR MAN GÖR VIDEON:



TESTAR FÖRSTA GÅNGEN:





KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG