SHOPPING

Jag har för ungefär en timme sedan, lite mer kommit hem efter en underbar shopping runda på marieberg. Var där från ca 11 tiden och spenderade ca 2 ½ timme bara inne på Cubus. Rean ger mig ångest över vad jag ska välja, haha! :D

 

Jag fick totalt 5 shopping påsar ;) Så glaaaad över vad jag köpt. (Y) Men det kommer visas upp i min egen blogg.

Sprang runt som en tok också in och ut i varända tänk bara affär som kunde ha de här fake glasögonen! Har länge velat ha dem men aldrig kommit mig för att köpa, dock var "orginalet" slut så köpte ett par på H&M som var i princip lika, bara att de inte hade de där typ silver plupparna om ni fattar :)

 

Dock är orginalet snyggare... (orginalet på

bild, lånade louises och hennes cam ! ♥)

Hoppas man kan komma över ett par

på blocket? Hihi.

 

Mina påsar (;


KOPIERADE MITT GÄSTBLOGGS INLÄGG FÖR ATT DET BLEV SÅ BRA !

GÄSTBLOGGADE HOS LOUISE


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG