Till adam.

Adam Cederlund. ♥

Jag älskar dig. Älskar dig så mitt hjärta brister. Du har fyllt det där hålet som alltid varit tomt. Som jag inte plågats av. Men skulle defintivt plågas av om det hålet skulle komma tillbaka. För du... du är speciell du har gjort mig till en ny person på ett sätt. Och jag har aldrig, ALDRIG känt så starkt för någon. Visst har jag varit kär, eller snarare förälskade förut. Men aldrig så här. Du är hetl underbar på alla sätt. Får mig alltid att må bra. Och hur mycket vi än bråkar och tjaffsar vill jag att du ska veta att jag älskar dig. Du är mitt liv. Mitt livs kärlek. Det finns så mycket minnen. Men något som jag aldrig kommer glömma är den 19 februari och den 7 maj. ♥
Det är galet och insane. Jag kan knappt fatta att du är min. Bara min. <3
Det känns underbart att veta att du litar på mig, att jag kan lite på dig, att du älskar mig. ♥ Men att vi även kan göra saker som vänner gör. Det känns helt underbart. Orden räcker inte till för att beskriva allt. <3
Och våran sjuka historia tillsammans innan du och jag blev ihop. Från början såg det ut som om det aldrig skulle bli vi. Det fanns andra med i spelet. Men jag. Lilla jag lyckades vinna ditt hjärta. JAg vet inte hur det gick till. Och jag vill verkligen tacka misse, även om han inte ser det. För han är en stor förtjänst till att jag är ihop med dig idag. Att det är du och jag. ♥

Glöm aldrig, jag älskar dig Adam Cederlund. ♥
↳ 

AAAAAAW, ni e sötast tsm. <333333


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG