Tillbaka

Nu är det så att lilla Linnea är tillbaka från gotland. Och jisses (!) vad skönt det är att vara hemma igen. Fick som ni antagligen inte fått veta, hemlängtan så fort vi kom dit. Men det ordnade sig och blev lite bättre när jag lärde mig att gilla läget. Det var ju lite hastigt det där om att vi skulle åka till Gotland. Jag kommer ner för trappen för att åka till Louise och mamma bara säger i förbi farten: "Vi åker till Gotland imorgon!"
Jag: "Nej du skojar?"
Mamma: "Nej?"
Det var den korta verisionen...

Men iaf HEMMA IGEN! Och jag var lite sådär halvt scenil när vi hade stannat här hemma på uppfarten, (jag sov alltså) Pontus försökte väcka mig och så efter en hel tid irriterande petande o.s.v. Så frågar jag: Varför har vi stannat...?
Pontus bara skrattade åt mig och sa att vi var hemma.

Men jag kommer med bild bomb senare antar jag :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG