Ett nödvändigt ego

Okej, nej det är inte bilden jag menar haha. Men vi bjuder på den i alla fall. Nu till saken då.

Jag var jag som sagt på stan förut.
Och jag shoppade alla sista julklappar, super skönt att vara klar nu. Vet ni vad? Jag älskar att köpa julklappar i sista minuten. Dock är det synd att vissa grejer är utsålda sådär dagen innan. Men det ordnade sig ju i alla fall. Någon mer än jag som älskar sista minuten julklappar? Man känner sig så nöjd och lättad efteråt. Och i år... Har jag köpt mer julklappar än vad jag någonsin gjort tidigare! Hoppas alla blir glada. För min rygg fick stryk av att sitta i en random ställning på golvet och slå in ett x antal julklappar. Så, well jag hoppas det är värt slitet!

Men, men... Många är väl som jag och kan inte hålla tassarna borta. En egoistisk julklapp följde med hem. Dock var detta en nödväntigt ego. Helt klart, och värt varenda öre. Dessutom var det jätte billigt! Inte visste jag att en 2GB minneskort till telefonen kostade endast 99 svenska riksdaler. :}

Glad och nöjd cheyy nudå.
Ska bara börja flytta över lite grejer från skit minneskortet på 512 MG. Gött nu med mer plats sen! Schoho!
Känner hur julstressen tar av och jullyckan tar vid... :}




KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG