Förkyld som tusan

Ja jag sitter här inlindad i en filt med trosor på mig (viktig fakta liksom, erhm.) och hostar, snorar, harklar och allt som hör en förkylning till. Visst låter det great? Skulle inte tro det. Det går väl i familjen nu det är bara mamma kvar. Pontus började, pappa sen och nu jag. Dock har inte pappa hunnit bli frisk än. Men det låter som om jag är värst i familjen förkylnings mässigt. Buhuh.

Ska i alla fall försöka ta mig iväg till skolan med lite kraft  ansträngning imorgon för det är sista bildkursen på eftermiddagen. Och de vill inte att man går dit om man stannat hemma från skolan. Dock vet jag inte hur jag ska göra med flöjten stunden efter. Det är ju lite svårt att inte bli yr då menar jag, eftersom man använder så mycket luft när man spelar och när jag är förkyld och täppt i näsan o.s.v. så kan ju det bli ett problem. Speciellt om jag ska hosta varannan minut också.

Tänkte göra en videoblogg nu i helgen men det blir nog inte av efterssom jag låter som jag gör.


↳ 

sv: din är sjukt fin! :o

åh tack så mkt!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG