Godmorgon/eftermiddag

Jaha, nu ringde mamma förut och väckte mig.

Mamma:
Hej!
Jag: öh, hej.
Mamma: Sov du?
Jag: Ehm, nej jag låg bara vaken i sängen.
Mamma: Jaha, vet du vad klockan är?
Jag: Nej.
Mamma: Den är ett!
JAg: Ehm jaha...
Mamma: Bla bla bla glömde min mobil bla bla bla... (onödig del av konversationen fortsätter)

Haha, jag låg faktiskt inte vaken i sängen jag sov. Men hallå det är lov?! Och ELIIIIIT! Oj nej, jag såg bara att klockan var 13:37 haha... Nej nu börjar vi om det där blev oseriöst som tusan. Det är ju lov och dessutom tre dagar kvar till nyår herregud! Can't believe it. :} Fast jag vill inte att det ska bli 2011 jag gillar 2010. Uh.. Sådär kände jag 2004. Det fick absolut inte bli 2005 hade jag bestämt. För 2004 var så mycket bättre. Så när klockan blev 00:00 så släpptes ballongregnet i hotellets centrum, typ lobby. Ja vi var i Egypten då. Dock vet jag inte om vi har bilder från nyårs kvällen?

2009-2010 fyrverkeri.


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG