Just me my camera and I

Hej på er, jag har verkligen varit skitdålig på att uppdatera nu. Minst sagt. Men jag lever lite utanför cybervärlden. Okej okej, jag erkänner att jag inte varit utanför cybervärlden. Bara utanför bloggvärlden ett tag. Men, jag har fått hjälp från Adam med lite stuffs, den hela sanningen är att han hjälpte mig med ett crack till mitt sims eftersom en viss person troligen tagit min skiva (no names). Sen var jag snäll och gick med på att börja spela lite wow. Sen kommer rubriken in att jag tillbringar lots of time med min kamera. :}

That's why my darlings. Igår började jag faktiskt skriva inlägg men sen la internet av och höll på. Jäkla skrutt alltså.


Sten & Evas katt Pricken. Så underbart söt och kelig! Tyvärr dog mitt batteri igår så hann inte få så många bilder!

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG