Shopping och Lisa!

Nu har jag varit och shoppat och är jätte nöjd! Dock blir det till att klicka hem lite saker också, allt fanns ju inte i butikerna. Så är det i små och mellanstora städer som inte har hela sortimentet i butikerna.
Dock skulle jag kunna köpa upp hela Ginas sortiment! Om jag hade råd... haha :(

Sen när vi kom hem gjorde jag mig snabbt iordning igen, mitt hår var lite kaos efterssom jag duschade på morgonen och det torkade under dagen på marieberg. Sen körde mamma mig till bowling hallen, jag var nervös som fan, för att jag skulle träffa Lisa. Så söt är hon! Jätte konsentrerad på sitt spel, och jag var jäkligt facinerad. Skulle aldrig kunna spela bowling så bra, haha! Även om det inte var länge vi träffades så är jag glad att vi gjorde det. :)
Känner inte ni också som att de man träffar på internet eller genom andra kompisar utan att träffa dem, det känns inte riktigt som de finns? Haha, men det gör dem! :D



Liiisa. :D ♥
↳ 

Jag vet att det är superstörande att få sånt här, men nu behöver jag verkligen din hjälp! Rösta högsta betyg på min lovebasket; http://www.mylovebasket.com/profile/moa-carlberg-3547282 och bli länkad på min blogg som tack, och dessutom vara med i lottningen om vem som ska få gästblogga på min blogg :) Så vad har du att förlora på det? Tack om du tar din tid och röstar, :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG