Två alternativ under julhelgen

Jag har märkt att det är två stycken alternativ här i bloggvärlden under julhelgen. Antingen så är man aktiv i bloggen eller så är man helt borta och har fullt upp hela tiden/glömmer bort bloggen och flyter med i den härliga julkänslan att lata slappa, läsa en bok. Men många läsare är inte så aktiva. För min statistik är alltid på minst 20 unika oavsett vad. Men wosh sa det och man hamnade nere på 10 unika igen. Så brukar det inte vara trots att jag är oaktiv brukar mina trogna alltid titta in var dag.



Den 22 så började julhelgen, det märktes starkt. Då var det inte en kotte som hade tid att sitta vid datorn för allting saktade dalade neråt men 21 låg vi iaf på 24 unika och 22 rasade det ner till 13.
↳ 

Sv: Haha Jag vill ha filmning 8D Och fish eye är ganska coolt ibland :D Tycker det ser konstigt ut på vissa motiv och så men typ landskap, då är det as tufft 8D



Jag har typ.. super duper förkäkring så jag får en ny om den inte går att laga 8D Och D3000 säljs inte längre höhö :3



Du får ta mycket bilder nu linnea och lägga upp! :D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG