Varför nyår?

Godmorgon bloggen. Vaknade 10:51 trots att mamma var inne vid typ 09:40 och sa att jag skulle gå upp. Det gick ju som det gick. Jaja, nu är det kaos inför nyår, för lite sovplatser och mamma vill åka upp till stugan och Pontus med, medan jag vill frysa tiden och aldrig vill att det ska bli 2011. Jag älskar 2010. Det var verklige.. nej är verkligen ett speciellt år för mig. Och jag måste få göra som massa andra och göra en tidsresummé detta år. Ska även göra en lära känna mig på 30 dagar. Men det är ju fullt med det i bloggvärlden nu så jag väntar lite.


Usch vill inte ha nyår. Vill spola tillbaka tiden.



Take me back? Saknar Teneriffa efter som jag aldrig riktigt njöt av att vara där förän i slutet av veckan. Saknade massor av folk och låg inne i en heldag på hotellrummet helt utslagen. Reseångest har jag, yes box.

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG