Det kom två flygande älgar och den ena hade en bulle i örat

David fick välja rubrik, ja ni ser ju själva hur det blev? HAHAHA! ^^. <3

Idag har vi haft en trög skoldag och ojjat oss över Louise tumme, haha. (; Öhm... Ja.. Det var ju intressant. Snart blire branäs! Och om vi har tur sedan när vi ska hem så hinner jag hem till Twilight kvällen på bibblan! :D Hoppas hoppas jag hinner. Måste göra läxor snart... *snyft* Men jaja. Får göra läxa på lovet också! :(

Jonna och jag kladdade lite extra i matteboken idag. Men det var inte mycket. Martin fick också ett litet hörn på den överfulla kladdsidan. Visst är vi snälla? ;) Och Louise klagade över att jag gjorde massa olika smailisar? Jaa. Jag vet jag spammar massa. Men i det här inlägget har jag nästan lyckats med att göra orginalen(!); :D :) ;) ;D Och ja ni vet :)

Puss, hej <3

↳ 

Nawww :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG