Hemma

Vi kom faktist hem i torsdags men hade ingen lust att kasta mig in på bloggen just då :P Dessutom  behövde jag packa upp och så. Sedan segade jag ända fram till kvällen då jag skulle på Twilight kväll med Jonna (http://jonna.tarakkamaki.se/). Det gick ju bra! HAHA! Vi var jätte flummiga. Anledningen har ni inget att göra med, haha. Så medans vi var där fnissade vi typ hela tiden och allt. Gud vad ukl det var! Sällskapet var roligast. Hahah!



Ja och nu igår så var det bara seg seg seg tills typ halv tre för då åkte vi och hämtade Erika och åkte till stallet :) Där satt vi och asgarvade.. jag vet inte hur länge? ;D Hahha! Sedan åkte vi hem till mig och hade film kväll och allt. Just nu ligger Erika på sin luftmadrass och tittar på film :P Jag skriver här istället :)

Och mina mobilpengar... är slut.. igen, hehe.

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG