Hemma igen

Skönt med lite vanlig vardag mitt bland allt resande. Tack Louise för en underbar kväll, ♥

Filmen var sjukt bra! Den bästa bland alla tre. Dock finns det saker i Twilight (1:an) som är bättre än New Moon (2:an) och Eclipse (3:an). Sedan finns det saker som är bättre i Twilight och New Moon än i Eclipse.

Bättre i Twilight och New Moon än Eclipse:

• Rachelle Lefevre as Victoria:

Hon passade mycket bättre in i rollen som victoria än Bryce Dallas Howard gör! Rachelle ser mycket mer typ farlig ut. Och Bryce blev plötsligt så mycket sötare! Jag gillar iaf våran Rachelle mycket bättre ♥

 

http://whattheforks.files.wordpress.com/2009/07/orig-8219851.jpg

Rachelle

Bryce

 



Bättre i Twilight än New Moon och Eclipse:


• Glittret på vampyrerna:
I Twilight ser det på något sätt mycket verkligare ut. Eller ja iaf mer realistiskt. I New moon och Eclipse ser det ut som om de har prickar i huden som typ lyser ett ljus ut ifrån och det ser lite halv konstigt ut.

Twilight:


New Moon:
http://4.bp.blogspot.com/_3so-vl6FUEk/S8ldwOHo8WI/AAAAAAAAGm4/5agOvwBtgMI/s1600/Picture1.png
Och samma glittrande kunde vi se i eclipse :)
Fler än jag som tycker Twilight och New Moon+Eclipse var annorlunda glitter? Personligen tycker jag Twilight var bäst! Vad tycker ni?


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG