Ingen blogglust

Har inte haft blogglust på senaste tiden men nu drar sdet väl snart gång igen! Dessutom har jag suttit och kodat för jag vill ha en tävling där man vinner en blogg design. Men det går inge vidare bra och försöker hitta fler guider inom kodning. Någon som har tips! Lämna det i en kommentar så blir jag glad ;)

Iaf. Så har Roger, Annika, Victor & Anton varit här igår. Jag kände mig inte sådär fruktansvärt social igår, väldigt trött och seg. Men de andra verkade har trevligt och det är väl bra de'. Vet inte vad det tog åt Louise igår kväll/natt heller när vi chattade. Plötsligt fick hon för sig att hon skulle ut och springa kl 00:15 ? Vet inte hur det blev med det, men loggade ut från msn gjorde hon.

Blev inget RixFM festival för min del. :/ Ville gärna gå men kände att jag inte hade någon att gå med. Så det blev inte av. Tråkigt värre. Får se om det blir något annat? För Putte i Parken är ju redan utsålt sedan länge. J*vla skit.





EDIT EDIT!!!!!! :O : Hallå?! Gick in och kollade biljetter på hemsidan. Alla säger ju att det var slut sålt men titta!



Hallå ju?! :o

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG