Lång paus but I'm back!

Oh yes i'm back!

Har nu kommit hem från mitt ridläger. Jag kom hem igår. Allt var underbart med massa roligt folk, bra lägerledare, bra ridlektioner. Jag hade de bästa hästarna! Det började med att jag fick Cacharel, men hon blev halt (antagligen i hagen) och jag fick Yakari. Lilla (eller stora) söta Yakari ♥

Jag har verkligen lärt mig jättemycket av att vara där. Åsa och Staffan är verkligen jätte bra på att lära ut. Jag blev inte placerad i en enda tävling. Förutom dem som vi hade på skoj på lektionerna. Där vann jag några stycken. Otur!
Men Vilja kom på första plats i bruksridningen! Med sin egen häst Sofia. Och jag som var funktionär under tiden hon körde kan säga att det gick väldigt fort! Dock har inte inlägget om vårat ridläger kommit upp på nybyggets hemsida ännu. Sitter spänt och väntar på det :)

Förvövrigt sitter jag och addar allt folk på facebook nu! Sen bdb nästa hade jag tänkte mig :D Och så ska jag gå och hämta kameran så jagf kan ladda in bilderna.
Och Lag 2 är bäst som förlorade hela 5 kampen. Vi förlorade i alla grenar men kunde ha vunnit en gren, 24 karat. Om vi inte hade satsat All in på sista deltävlingen i 24 karat. Men så kan det gå! Haha! :D

Iaf tyckte jag avslutningen var jätte bra. Även om vi inte gillar avslutningen för avslutningen av ridlägret skull. Men det var roligt att rida kadrilj och Erika sa att Handy Horse var roligt också. Ska ladda in bilder både från min och pappas kamera och ska också skapa en ny katergori som heter "Nybygget 2010".

Sen glömde jag att skriva i deras gästbok. Typ skit också! Haha :/

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG