Oj jag hade rätt!

När jag var påväg till ridlägret ville mamma och pappa stanna på Vingåkers factory outlet. Så det gjorde vi och det var hur jäkla varmt som hellst! Vilket det har varit hela ridläger veckan också!

Iaf vi gick runt där inne och jag hittade inget jag ville ha. Så jag coh Piontus gick ut och väntade. Sen kom mamma och pappa typ 10 min efter och vi köpte korv i en kisok precis utanför. Efter att vi ätit gick vi till fyndtältet! Och vet ni vem jasg såg när vi skule gå in? En av mina internet kompisar sedan typ 2,5 år tillbaka?

Men jag var inte säker. Så nu addade jag henne på facebook och frågade. Det vatr helt rätt! Hennes bdb hade blivit borttagen så jag kunde inte fråga där.

Och dessutom var jag ju påväg till ridlägret som var efterlängtat där jag också skulle få träffa Vilja. Också en internet kompis! Det var lite roligt att ajg lyckades se henne med :o Elin alltså.

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG