Problem med blogglust...

Jag har grova problem med min blogglust känner jag nu :/ Har inte alls lust att blogga när det har elgat nere. Jag måste hålla uppe glöden för att orka fortsätta blogga? Det funkar inte när man är på semester. Vill ha ngn sorts minidator... Eller hellst handdator. Har hört att man kan ansluta sig till internet med psp... Dags att införskaffa? Hittade en begangnad här i trakten. Ska nog titta på den. Vill gärna kunna uppdatera oftare! Blir sååå mycket roligare att läsa.
Vet ni om man kan blogga från en PSP? '




Iaf.
Jag måste börja packa inför ridlägret som jag ska till på söndag, stress! Gisses. Jag kom hem från kusten idag och gick in på mitt rum och blev helt slapp i hela kroppen. Sköööönt. Det är städat. Nu slipper jag städa efterssom jag gjorde det innan jag åkte. Då blir det ingen stress på några dagar. *sätter sig vid datorn får in på bdb och läser på Viljas bdb om ridlägret på söndag* Men shit! Det har jag glömt bort! Trodde det var nästa vecka. Stress iaf.

Lyckat (Y)
Nu ska jag iaf ladda in bilder i datorn från kusten. Blev inte så mycket :( Hade velat tagit fler men jag trodde jag inte hade laddat in bilderna från Karlskoga festen. Men jo det hade jag visst så det blev inte alls många :/ Missade många fototillfällen.
Och medan det laddar in bilder ska jag göra något åt min röra i garderoben så kanske jag hittar de tröjor jag letade efter? :D
Och det innebär att ni kan få en videoblogg i min kaos garderob :>



Garv. Lyktstolpe i huvudet x'd

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG