Tidsfördriv :)

OM DITT LIV VAR EN FILM, VAD SKULLE SOUNDTRACKET VARA?
Såhär går det till:

1. Öppna dina låtar.
2. Sätt på shuffle.
3. Tryck på play.
4. För varje fråga, skriv sången som spelas.
5. För varje ny fråga, tryck på "next" knappen.


Öppning: Misery Business - Piano Tribute Players
Vaknar upp: Keep On Walking - Salem Al Fakir
Första dagen i skolan: Ignorance - Paramore
Förälskar sig: Sombody to love - Justin Bieber
Slagsmål: Crash and burn - Erik Grönwall
Gör slut: Disenchanted -
My Chemical Romance
Livet: Face Down (acoustic) - The Red Jumpsuit Apparatus
Nervsammanbrott: Gives you hell - The all-american rejects
Åker bil: Eenie Meenie - Justin Bieber ft. Sean Kingston
Tillbakablick: Billionare - Travie McCoy
Avgörande strid: I Caught my self - Paramore
Dödscen: Use Somebody - Kings of leon
Begravningssång: Ebay - Weird Al Yankovic
Eftertexterna: The Saltwater room - Owl City



Hhaha random ;D Kanske för att jag använde min spellista "Random o.ô"
Dock är det den jag lyssnar på fast bara från en viss låt och neråt. Gör inte ni så? När ni tröttnar på vissa låtar så lyssnar ni på de under dem. Det gör jag iaf xd
Mobba inte musiken :s

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG