Den 20 juni 2010 Onsdag kl 13:02

JAHH! Vilken super rubrik. Ibland förstår jag mig verkligen inte på rubriker. Varför lär man sig aldrig att göra bra rubirker?


I alla fall....
Jag kunde inte sova inatt heller. Efter typ 20 minuter steg jag upp och satte på TV:n. Då kom mamma och höll mig sällskap och sa att det fanns Ben & Jerrys i kylen. Men jag lät bli att ta.
Okej jag erkänner det var dagens största lögn.
SWå jag åt lite Ben & Jerrys och tittade på TV i en halv evighet. Började med Djurräddarna i Phoenix, sedan 2 ½ men, Scrubs, Scrubs och till avslutning Sex and another city.

Sen gick jag och la mig i min säng igen. Men kunde fortfarande inte sova. Så jag läste en stund, sedan låg jag och verkligen försökte sova det gick inte. Efter typ 1 timme och 30 minuters läsande och sov försök så fick jag en snilleblixt. Det kanske blir mindre varmt om man lägger sig under fläkten?
Så jag tog 1 av mina 2 täcken (ligger på ett och använder ett) la det på min matta, tog 2 kuddar och säng överkastet, la mig på täcket med huvudet på kuddarna och överkastet över mig. Efter 10 minuter så  sov jag.

Tacka  vetja' takfläkten!


I alla fall (har det blivit ett ticks att jag skriver så?) så ska jag delta i en fototävling men vet inte vilken bild jag ska nominera. Så det sitter jag och klurar på nu.
Dessutom är det dåligt väder så man har en anledning till att sitta inne. Dock tror jag att jag går ut en stund iallafall sen.


Bilden får min söta kusin Abbe stå för :>

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG