Skolavslutningen

Oj oj! Jag glömde bort allt detta totalt allt med blogg som har att göra. Älskling är så mycket viktigare ♥


Aja. Jag har faktist sommarlov. Avslutningen var den 16 juni men jag totalt glömde bort att blogga om det. Men ja, det var väl som vanligt? Nej inte alls. Jag, Louise, Jesper och Martin fick stå på scen flera gånger eftersom vi var elevrådsstyrelse. Så vi presenterade diverse klasser och delade ut blommor.

Och vi var väldigt bra på att gissa vilka som fick stipendium. Det var precis de vi trodde det skulle vara. Therese och Gabriel. Grattis till dem!

Tidigare på morgonen innan skolavslutningen när jag skulle göra mig iordning hade jag aggressiva utbrott. Vi hade lockat mitt hår i typ en halvtimme, fyrtio minuter. Men det såg för j*vligt ut. Älskling skrattade åt mig, men mamma bad honom att försöka sluta, för när jag är på det humöret är det inte så smart att skratta och reta upp mig. Så när håret var lockat var vi redan försenade eller jag var för jag skulle testa mickar och ställa upp scenen. Men jag, sur som jag var fick duscha bort lockarna med hjälp av mamma.

Usch, misslyckat hår suger >:O

INGA BILDER PÅ MIG FRÅN SKOLAVSLUTNINGEN SÅG UT SOM EN FET ANKA :)



Där hade vi resten av oss :D Utan den feta ankan blir allt bra ;)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG