AJ

Godmorgon, ja aj var precis vad jag kände när jag vaknade. Huvudvärken var mkt värre. Har ni haft en sådan där sorts huvudvärk att om man bara rör huvudet pytte pytte lite för fort så gör det så ont att man vill skrika till. Så har jag och det gör också ont om jag rör på ögonen. Usch, och halsen hade itne heller blivit bättre, mamma tyckte också att jag kändes lite febrig. Så nu blev det ingen skola eller kulturskola ikväll.

Drömde ngn konstig dröm förut när jag hade somnat på soffan. Det var typ en skunk, en förvuxen igelkott, skolan och typ vanliga människor? Helt skumt var det. Sedan när jag ville vakna för att jag inte stod ut så vasr jag så matt i hela rkoppen så jag kunde inte röra mig?! Blev lite rädd :e

Aja nu är jag vaken och huvudvärken är lite dämpad. Tog tablett men det gör fortfarande ont :/

Kommer kanske fler inglägg idag om jag orkar.

Kram *aj*, hej.
↳ 

tycker synd om nea :(<3

krya sötnos :*


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG