God morgon! ♥

God morgon på er!  ;)

Dåliga uppdateringar var det här ja, woups! Haha, nejmen pappa hade tagit mitt modem för han tyckte jag miss skötte saker och ting. Så det blev man utan ett tag. Sedan har jag bara inte hunnit logga in här, tyvärr. Var fullt uppe med att komma ikapp med bdb. Det tog sjukt lång tid efterssom ingen slutade lägga upp bilder ;P Men nu är det fixat och jag är back on track! :) Ska snart till skolan. *suck* Orkar inte ha spanska nu, än mindre cykla dit på min ruttna cykel D: Får sitte och trösta mig med lite musik.. Nej fyfan jag tänker nog inte cykla, sorry Lollo ;(

Så senare idag så blir det läxor läxor läxor och musik, haha ;( Har 6 st jävla läxor?! Svenska, svenska, engelska, musik, spanska... hmm.. jag fick ihop det till 6 igår. Ngt har jag glömt. Jaja vi får se! :P

Vilken var eran favvorit i melodi festivalen då? :) Jag skulle säga Salem al fakir - Keep on walking och Erik Saade - Manboy (;

Hugs'n kisses ;D



KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG