Hej hopp hallon sn... Eh, nej :e

Hahah lite random rubrik x'')

Godmorgon! :D Vill ni veta när jag gick och la mig igår ? 8] Eller nej idag menade jag >_< Kl 04:23 typ :) Haha lite trött ;D Och ställde klockan på 09:00 så sov jag i några timmar bara.

Iaf, jag chattade med massa folk igår. Senast var jag uppe med Alex. Haha! Vi spelade ngt lite random spel på msn md super feta bävrar/kaniner/katter/allt man kan tänka sig. Bumpers Stars! :D Skit kul ju!
JAG VILL HA SISTA FRUKTEN JU!  HAHA! Och det slank allt ut en lång rad vackra ord till varandra också (;

Japp och så spelade jag Röj-flaggor med älsk han ägde mig förutom en gång då höll jag på att vinna (hade bara 4 flaggor kvar tills jag vann). Då gjorde han dålig förlorare och stängde ner spelet! Taskigt! Haha! Aja, då spelade vi bowling istället. Det gick ju lika bra som... jag vet inte vad. En en strike lyckades jag med iaf! ;D Och så försökte vi fuska genom att skicka vibbar och blinkningar till varandra, vi är sådana cheaters, haha.


Ja hur lyckas man? ^^

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG