Sjuk 1 hel vecka

Japp nu har jag varit sjuk en hel vecka. Och jag kan säga 1 sak. JAG ÄR FORTFARANDE INTE FRISK! :< Idag höll jag på att tappa rösten. Mamma sa när hon hämtade mig i stallet (Btw, får ni säga VAD NI VILL om det och jag struntar i det! För vi hade faktist teori prov och de skulle få göra om 1 prov som jag missat och sedan 1 annat! Det var viktigt. Faktist så säg vad ni vill men min röst var helt prajj och jag hostade hela tiden. JAG VAR SJUK!).

Anyway, mamma sa att hon hade köpt ben & jerrys (♥) tills ikväll. Och jag skulle fyra av ett litet glädje tjut. De enda man hörde var i och sedan hördes inge mer?! Sedan fick jag upprepa flera meningar för inget ljud kom fram x'D Gud min hals är helt f*cked up :)

Nu sitter jag med engelska läxa och gör. *jippie, HOOST*  :e Aja är man sjuk så får man ta efter ;) Det är if roligare än min skräp roman. Usch och fy :(

Nu väntar Ben & Jerrys, bara pontus som ska komma hem från discot (som våran klass arangerar) (;

Kram ;P

↳ 

Naw, krya :'D <3

sjukt söt du e <3


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG