Blandad kompott

Ja rubriken säger allt, nu skriver jag om lite allt möjligt. Let's get started.

Tjenare på er! Grejen är så att jag har bloggtorka. En allvarlig sådan. Så bloggen är inte rik på uppdateringar. Så då vet ni det.

Nu sitter eller ligger jag på golvet och pluggar Kemi, och sen blir det mer läxor. Det är hektiskt nu. Jag som trodde vi fixat allt innan lovet så det skulle vara lugnt en stund. Men icke. Det blev en rivstart med typ 3 kommande prov o.s.v.

Imorgon är det ju fredag, och meningen var att jag skulle åka till älskling först, vilket jag mega super duper mycket ville. Men jag har flöjt ensemble som måste prioriteras då vi har konsert om typ 2 veckor? Gud vad mycket saker som händer... Så Adam skulle komma hit då bestämde vi så får jag komma next time. Men så gick min fina kille och blev sjuk igen. Stackarn, så imorgon blir det blodprov för hans del och kan inte komma då troligen. :(
Hoppas han blir bättre, krya på dig! ♥
Så får se hur det blir, kanske nästa vecka? Har ju flöjtensemble då igen. Näst sista repitionen. SEN lovar jag att jag ska åka till honom! Jag har bestämt det.

Och tänker att det bara är en och en halv månad kvar till jul?! Det är bara hel galet alltså.

Måste ta en dag, åka in till stan, skaffa en almanacka, sätta den på väggen och gå igenom mitt liv. Jag har så tappart bort mig mitt i allting!




KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG