goddagens

Hej på er. Jag sitter just nu inlindad i handdukar, sur och trist inte alls på humör för att gå på någon bytardag. Ingen lust ALLS att prova skridskor och hålla på. Jag är på alldeles för dåligt humör för det. Och när jag är negativ och sur och trött och inte orkar blir mamma arg och sur. Så det här är inte alls bra. Men ingen bryr sig om att lyssna när jag säger det. *suck*
Är så frustrerad över något. Vill göra något roligt. Hoppas jag är på bättre humör på kvällen så jag inte får psykfall på spökena och bestämmer mig för att slå dem istället för att bli rädd och springa för livet...
Känns inte som om jag kan bli skrämd idag. Bara arg. Det är ju min ignorera alla helg? Jag orkar inte med någon/några förutom familjen och min älskling. Jag bara ORKAR INTE. Och då ska jag på halloween kväll i stallet, på en j*vla bytardag. Det blir inte alls trevligt att vistas bland folk när jag är så här.
Någon som är söt och rar och tar med mig neråt i Värmland istället? Det är nog det  ända stället jag vill till nu.



Miss u a lot.
↳ 

vilken söt blogg design!

;P


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG