Hedersgäst? Dåliga uppdateringar.

Har varit urdålig på att uppdatera men det händer så massa mycket annat in my life just nu så prioterar inte bloggen. Nu har jag iaf en hedersgäst?  Nej jag vet inte. Hemma hos mig. Det är våran klass's "talpinne" Schabuu (uttalas ungefär som tjaabuu.).  Han ska nämligen följa med på sjuan kväll idag i kyrkan. Och träffa the master of alla talpinnar Brooshan bro. En talpinne är alltså ett medel man använder när man ska tala i stor grupp så skickar man talpinnen till den som vill prata. Den som håller i talpinnen ska inte behöva blir avbruten och alltid få tala till punkt.



Schabuu får låna mina läderarmband.... Han blir så mycket tuffare då. Haha. ;)

Leon övertalade mig att ta med honom till sjuankvällen i kyrkan!
↳ 

svar hahah ah :D

åååh fett ballt gosedjur :D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG