Hemma, och inte med ett leende på läpparna.

Nu är jag hemma och som rubriken lyder så är jag inte så glad över det. Önskade jag kunde stanna hos honom förevigt. ♥
Kan någon förresten berätta vad alla har emot mig? Vad har jag gjort dem? Inte ett skit. Vad vill jag dem? Ingenting. Jag råkar bara existera. Förlåt, typ?

Iaf, jag är inte på det bästa humöret för skit Swebus som man åkte med hem har ju ingen koll på någonting, inte idag i alla fall.
Det hela började med att när jag skulle åka hem från älskling, så kommer det en buss som kör förbi busshållplatsen, inte tänker vi på det efterssom det inte var en Swebus buss. Men helt plötsligt ser vi rumpan på bussen igen. Vad i helvete? Den backar mitt på motorvägen?! Jaha den svänger in och ställer sig vid busshållplatsen. Okej... Undra vilka som ska med den bussen.

Vi tänker inte så mycket på det sitter och väntar på en Swebus buss istället, tills busschaffören ställer sig utanför bildörren. Fia öppnar och han frågar om vi ska till Karlstad. Nej vidare till Karlskoga. Jaha jka då var det tydligen en extra buss till Swebus bussen som var fullsatt.

Och då får jag dessutom reda på att jag ska byta buss i karlstad trots att vi bokat utan byte. Väl framme i Karlstad efter en stelresa bredvid en sur äldre dam, så är den bussen försenad och det fanns 3 bussar med samma linje nummer som jag skulle åka med.

Kommer tillslut på rätt buss, efter att en nervös och förvirrad buss chaffis skulle försöka få in alla på bussen så blev vi ännu mer försenade.
Sen vette jag tusan vart  de lyckades byta buss chaffuör för när jag ska av hemma 30 minuter senare än beräknad tid är det en annan chaffuör?! Blir så irriterad.



Och min mobil har strejkat, orginal hörlurarna till iPoden är sprängda och mina nya ligger på nivå 1 på skala 1-10. Skit skit skit, och så har de avlivat Fealine från ridskolan också. Jag blir helt genom förbannad på det här. Och så ska vi lida igenom skolan en vecka till. Usch.


Vill tillbaka till dig nu. ♥
↳ 

sv; haha ja visst är det häftigt!! :D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG