Godmorgon!

Hej på er och godmorgon. Efter att ha legat och dragit sig i sängen, tänkt på saker och fantiserat  (det låter så här fel men vad heter det annars då? Det låter verkligen jätte skumt...). Så bestämde jag mig att gå upp. Kan ju inte ligga där i en halvevighet och fantisera över saker som aldrig kommer hända. Saknar det gamla, allt man hade för flera månader sedan...

Så nu sitter jag här och inser att jag bör skaffa en externhårdisk med 2 TB minne snarast (min dator har ju allvarligt minst minne på hela jordklotet, till och med adams laptop har mer minne än min tjockis stationära). Se bara här!

 

Förövrigt så filmade jag 15 st filmer igår när jag var med jonna. Resten jordes med hennes kamera. Alltså vi fotade med hennes Sony systemkamera, och jag avundades hennes reflexskärm så jag gjorde ju en egen igår kommer ni ihåg? Jag hade ju en tävling och det var Ida som vann. Men tänkte visa upp resultatet av den här och nu ;D Jag ångrade mig vi tar det i ett nytt inlägg! :D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG