Hemma igen.

Kom ganska precis hem efter att ha varit hos några vänner till familjen. Åt lite mat och jag tog mig ann att måla lite och fotta (helt onödiga bilder, just nu är jag sugen på att göra en photoshoot med någon). Var ganska mysigt men sen började det bli långtråkigt. Har lätt för att tröttna ganska fort om det inte händer något eller jag gör något.

Men blev faktiskt nöjd med portättet jag höll på att göra där. Dock har kvinnan (som är en fantasi människa, har inte målat av någon) inte fått något hår ännu. Får se när det växer ut.

Så nu när jag gav jag mig på bilden på spindeln i photoshop en runda för att få bättre ljus och färger. Och nu sitter jag här. :) Funderar ännu en gång att starta en fotohemsida! :D

Kanske blir så. Min lilla portfoljo med de foton jag är mest nöjd med. Redigerade som oredigerade. Har ju en del oredigerade favoriter med :)

Blir nog att sitta uppe här en stund till och kolla runt lite. Ser att det har hänt något nytt på facebook o.s.v. :) Ska kommentera och läsa andra bloggar också.

Ha'de!



Bild från arkivet...

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG