Min reflexskärm


Texten på bilderna, till vänster: Framsida.... Till höger: Baksida... HAHAHAHAH!


Haha! Jag var så smart när jag gjorde reflexskärmen... Jag valde att ta en öl kartong som såklart var pappas, den klippte jag isär tills det bara var helt platt utviken. Men då böjde den ju sig och höll på efterssom den varit en låda innan. Så jag frågade mamma om vi hade blommpinnar hemma, det borde ju gå att stadja upp den med liksom.
Joo jaa. Det har vi, sa hon. Fast de är ju använda, men du kan ju hämta en till kartong och klistra ihop med den andra.

Så sagt och gjort. Jag hämtade en pizza kartong som såg fräsch ut. Vecklade ut den och nu till min fail..
När jag limmade ihop kartongerna så la jag de bruna sidorna innåt. Och det insåg jag inte förän jag skulle ha på aliminium foliet och jag skulle bestämma vilken sida den skulle sitta på. 

Det var ju bara att välja en pizza kartong (ser ännu mer fail ut) eller öl kartong?  Det fick bli öl HAHA! Fråga inte varför. Men så blev det. Men funderar ärligt på att klistra på ett stort vitt papper på baksidan någon annan gång.

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG