Skoltrött

Jag är så skoltrött just nu så ni anar inte. Så här skoltrött som jag är nu brukar jag inte bli förän i vårterminen. Men kan ni fatta att när bara HALVA hösterminen gått så är jag riktigt j*vla... opeppad för att göra mig iordning och gå till skolan. Ni kan inte fatta hur skönt det var att bara säga hejdå till kalla sverige och flyga iväg till teneriffa, samtidigt som det var grymt jobbigt att lämna alla sötnosar.

Skit jobbigt med nya klasserna och vill bara tillbaka till det var VI. Vi var som syskon, ibland var vi värsta teamet och hade askul, ibland bråkade vi och tjaffsade med varandra och senare blev vi vänner.
Saknar er älskade gammla knäppis klass. ♥
↳ 

Vänta bara till nian ;)

Nej men ärligt talat tycker jag det är värre på hösten, mörkt, kallt, förjävligt och dessutom brukar det vara mest prov och skit då. Man blir lite mindre akut skoltrött på våren för då går allt lättare, man ser typ ljuset i slutet av tunneln, haha.


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG