Teneriffa, inget bloggande!

Säger hejdå sverige kl 06:30 då planet lyfter har jag för mig. Sen drar jag till teneriffa. Ångest, ångest, förvirring, förvirring. Och du i mina tankar..




Så efterssom denna familj inte äger en bärbar dator *sadface*, så blir det inget bloggande. Om jag inte möjligtvis kommer till ett internet café eller har det så lyxigt att de har som i Grekland, datorer i lobbyn man kan låna internet tid på *hoppas hoppas*.

Kommer som sagt sakna ihjäl mig. Men nu har jag ordning på iPoden och ahr lite ny musik dirr. Blir nog bra de'! Ska bara kolla att jag har allt Joel skickade. Det är sjukt positivt att känna folk som är ** på *******. Hahaha censurering. För det är en hemlis, men inga konstiga grejer bara så ni vet. HAHAH!
Det där kändes lite kissie med stjärn censurinering, HAHA!

Då vet ni det men ni kan ju kolla igenom arkivet och njuta av mitt mer naiva jag. (Lärde mig för någon vecka sedan att naiv är typ barnslig. Jag som alltid trott det typ var något negativt. Det låter ju så, naiv, negativ...)

Slänger iaf upp en ny bild till min kategori Fotografering sen. :D Trevligt trevligt? Alltid. Vi älskar foton right?



Haha söt med mega kinder? Hihih. ♥

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG