Teneriffa

Jag har som sagt varit på teneriffa. Och det blev ltie bloggpaus och tog vila igår med. Kanske är lite oaktivt fram över. Men tro mig är still kvar i bloggvärlden. Läser ju alltid andras bloggar :)

Tänkte iaf lägga upp lite bilder från resan! :) Jag vill inte se någonsomhellst kopiering då alla bilder är fotograferade av mig.


Hemma i hallen precis innan vi ska åka till flygplatsen :)



I planet, bild på lilla lilla flygplatsen ;) Var ju inte arlanda vi åkte ifrån. Den är nog fotad efter
en av de underbaraste samtalen jag haft i telefon.


Ett litet fint smygfoto när vi började lyfta.. alla elektroniska saker ska ju vara avstängda under start och landning ;)



Up in tha air! :D



Vulkanen som stack upp ovanför molnen på teneriffa. Taget några minuter innan vi skulle dyka ner inför landing :)



I bussen påväg till hotellet, utsikts bild. :)



Nu orkar jag inte ladda upp så mycket mer! Men ska skapa en ny kategori som heter Teneriffa 2010 så kan man alltid hitta lite saker att titta på där senare i tiden :)

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG