Träningsvärk

Att ha orienteringstävling, gymnastik och sen ridning är som att säga: Välkommen träningsvärk jag älskar dig! ♥

Haha, det värker i hel kroppen. Alla har klagat de senaste dagarna på träningsvärk medan jag bara har haft ont i ljumsken efter en lätt sträckning. Min träningsvärk kommer alltid några dagar efter aktiviteterna. Någon mer som är som jag?
Jag gick nyss ner och skulle ta frukost. När jag skulle skaka min youghurt så gjorde det hon i hela armen. Det är antagligen från ridningen igår.
För jäklar vad jag fick jobba med armarna. Ställa, leda, eftergift, spända. Alltså det var ett jäkla slit igår. Bellman är ju stel som en pinne så jag vet inte hur många ledande tygeltag jag fick använda!
Sen måste det varit något fel på mina ben igår. De fladdrade över allt, en stigbygel tappades nästan hela tiden, jag kunde knappt trampa ner. Och hela kroppen bara flög omkring som en vante på bellmans rygg. Det kan ju inte ha sett snyggt ut. Men igår tycker jag det faktiskt gick bra och dåligt. :)

Blir kanske att redigera något gammalt foto sen och så gå in på testblogg och pyssla med lite grejer på min design som sen ska läggas in! :)

Min blogg är nu 1 år och 2 dagar gammal, cooling. ;)



KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG