5 saker du kanske inte visste om mig!




•  Jag fullkommligt råhatar tårta och paj (med vissa undantag), det smakar ju helt enkelt vidrigt?! USCH! *gåshud*

• Jag tycker det är hemskt äckligt med disktrasor, speciellt i hemkunskapen. Jag dör!

Jag älskade barbie när jag var liten, väldigt charmigt med barbies, tycker ni inte? ;)

• Jag hatar hälften av mina kusiner och tycker de är dryga och jobbiga (oftast, nu är jag tonnåring och uppskattar inte kaxiga småbarn. Har både gett dem rejäla utskällningar, dataförbud etc. etc.) och älskar hälften!

Jag är en småbarnsmagnet! Alla småbarn dras till mig. Det är ju läskigt. Haha! Behöver inte göra något. Kan bara gå förbi en unge och de blir som tokiga. :) Ibland är det jobbigt efterssom det sltuar med att jag aldrig får vara ensam. Ibland är det bara ytterst charmigt!




Skulle kunna fylla på med grejer i en hel evighet! Haha :)
↳ 

many thanks for your dedications to this world


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG