God morgon

Vaknade nu typ 10:20 av att mamma kom och väckte mig. *suck* Kan man inte få sova hur länge man vill? Hade ju varit ytterst trevligt!

Igpr så hade ju jag släkten hemma hos mig för firande. Och till vår stora förvåning kom farfar med. Han har inte kommit på någon av barnbarnens kalas på typ 4 år? Min kusin hade ju sitt den 19 september och då blev han inte med. Men 5 dagar senare kunde han gå på kalas.
Dock är jag ända barnbarnet som är en tjej... Men det borde väl inte förändra saken? Hmm..

Iaf så är jag nu 1350 kr rikare! :D

Här är det jag fick utöver pengarna:

  • Ett über sött halsband från Erika!
  • En marabou mjölkchoklad 60 g.
  • Armband från "Kicki" och Emma. :)
  • Och 2 kort fick jag med :)


(Ni som är nya läsare vill jag bara medela att en Kicki är en kille. Som heter Erik. Men när han blev ihop med Emma hade Emmas son svårt att säga erik och det blev därför Kicki, haha så det är så han heter numera! ;)  )




Blir nog till att ha en kompis fest sen också. Alltid trevligt med massa kompisar och ha en hemma fest med singstar och grejer :D


© all kopiering polisanmäls!

Nu är det höst igen.

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG