ren och skär natthumor, HAHA!



HAHAHAHAH! Jag dör jag tål det bara inte. xd

Pinsamt värre här kommer storyn om min natthumor, första gången jag såg reklamen ;)
:

Jag var ju hemma hos Adam i helgen (som ni inte visste p.g.a. min bloggpaus), Och iaf så åkte vi iväg på lördag kvällen runt 19:45 till ICA och köpte lördags godis med hans mamma och syster. Sen när vi kommer tillbaka har de fått gäster. Så vi slår oss ner i soffan bredvid hela gänget och pratar o.s.v. :) Och jag höll redan då på att bli så är kvälls trött, och min natthumor kom smygandes. ;)

Filmen galen i kärlek börjar på TV:n, efter en stund kommer den (som alltid) tråkiga reklamen och stör.  Men den här gången visas Comhems OMG katt. :D Och jag bara kan inte hålla mig och brister ut i gapskratt inför mig. Kända och helt okända människor. HAHA! Just då var det bara jag som tyckte det var roligt. :P


Så dagens fråga:

Någon mer än jag som tycker det är hysteriskt roligt? ;)

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG