Tillbaka efter skolan

Nu är jag tillbaka efter att ha varit i skolan! :) Skönt att vara hemma igen. Idag var verkligen inte den dagen man borde gå mig på nerverna. Trodde jag ska spy på en idag. Skällde ut honom mer än 5 gånger och kaxa med honom.  Han undrade vad det var för dampfel i min hjärna. Jag förvrängde rösten och härmade honom och sa sen: Jadu man kan ju undra vad det är för jävla fel i din hjärna!

Och sen på matten så hade våran vikarie en gåta och dens om klarade den skulle få hans iPhone (!!!!). Jätte jobbig matte gåta och jag satt och täntke hela tiden: Det funkar inte, det är helt omöjligt ett fel som vetenskapen inte kan lösa typ. Det går inte, det går inte.

Ändå satt jag och skrev och försökte lösa det det. Men det gick INTE. Vet ni vad svaret var sen när han svarade på den åt oss? DET GÅR INTE, Det är ett mattematiskt fel. Jag bara: MEHH! sdglöasdjhklzcjaerhlösdfoöjkglhöadlöjkrgköajgdfh.

Och belv skit sur. Hade man sagt: Det går inte det är omöjligt. Så hade man fått hans iPhone!? (Vilket känns ytterst otroligt men något måste man fått). EN ELEV innan hade klarat uppgiften. EN! En sjundeklassare. Han var med på 5 minuter av lektionen och så klarade han av den och slapp resten. Jag tror jag dör. Tänk om han var 100% seriös om att man skulle få iPhonen då dödar jag mig själv. GAAAAAAH!




Det är diss på att jag inte sa något! >.<
cassiii
↳ 

han slapp de sista 5 minuterna. inte att han var med på 5 :P


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG