Var på bra humör tills nu

Jag ser verkligen hemsk ut på skolfotot. Jag SKÄMS. Det är ju inte sant. Första gången jag ser ut som arsle på enskilda foton. Det här så äckligt hemskt att jag bara skäms över att finnas. Usch. Det där knäckte mig helt. Hoppas skolkatalogen är bättre. Det blir ju ännu värre då alla kan se en.

Hatade våran fotograf dum i huvudet rakt igenom bara ute efter pengarna. Hårda ord men känns väldigt sant när någon frågade om han gillar att fotografera så svarade han: Jag får ju betalt för det!

Och senare: Ni ska veta att ett ända foto med er blev snyggt!

Usch vad arg jag blir. Hatar skolfoto och fotogragferna. Fyfan. De borde utrotas.

Vad tycker ni?

Skolfoto hiss eller diss?






EDIT: När jag ska bli skolfotograf ska se till att varenda unge ser bra ut innan jag är klar. Jag vet hur man ser ut när man är riktigt missnöjd.

KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG